Brändäys

Suurin osa ihmisistä ei tee itse ostopäätöstä vaikka niin tykkäävät kuvitellakkin. Brändäys näyttelee todella suurta kuvaa meidän joka päiväisissä valinnoissamme, oikein suunitelulla brändäyksellä saadaan jopa ennen myötähäpeää aiheuttanut tuote uudeksi trendiksi . Tutkiessani Kauppapuutarhaliiton sekä kasvistentuottajien markkinointia ja brändäsytä yleensäkin olin todella pettynyt, mitään sanomattomia päivytyksiä omille netti- ja sosiaalisenmedien sivuille jotka keräsivät hyvinä päivinä max. 15 tykkäystä. Kauppapuutarhaliitto yhdessä tuottajien kanssa tulsikin panostaa entistä enemmän voimavarojaan ärhäkkään markkinointiin ja brändäykseen, jos he haluavat tavoitella entistä suurempaa markkinaosuutta. Totuus on se, että luomalla tylsää ja turvallista markkinointi sisältöä et herätä kenessäkään mielenkiintoa.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s